вівторок, 8 липня 2014 р.

Почитання і любов до Пречистої Діви Марії у громаді Великої Тур’ї

     На празник святих Апостолів Петра і Павла 12 липня 2014 року виповнюється 6 років з того часу, як своє чудесне «паломництво» по домівках жителів громади села Велика Тур’я здійснює фігурка Божої Матері.
     «Я благословлю всі домівки та їх жителів, які приймуть мене у вигляді статуї із зображенням мого з'явлення і будуть щиро молитися. Обіцяю, що з цими фігурками я сама буду присутня, щоб дарувати Ласки Господньої благодаті. Якщо мене принесуть до людей як прочанку, як "Містичну Троянду", я прийду разом з ангелами і небесними святими, щоб усім помагати, охороняючи і благословляючи" – такі слова промовила під час одного із своїх чудесних об'явлень у Італії Пресвята Діва.
     Важливою часткою християнського життя на парафії Покрови Пресвятої Богородиці є почитання і любов до Пречистої Діви Марії.
     Урочисте перенесення фігурки Богородиці відбувається щосуботи. Уквітчана білими лілеями, в світлих шатах фігурка Матері Божої з любов’ю споглядає на свій люд і ніби пливе над сільськими хатами. Квітами і вишиванками майорить село. В родинах панує особливе піднесення і трепет в душах. Як безцінний дар, з невимовною обережністю передають парафіяни свою святиню в наступну родину.

     Перенесення від оселі до оселі цінної святині супроводжується різноманіттям молитов, величними піснеспівами на прославу Богородиці. У помешканнях збирають цілі родини, щоб спільно випросити у Небесної Заступниці опіки, священик служить молебень до Богородиці, всі спільно моляться на Вервиці. Впродовж цілого тижня родина, всі потребуючі і спраглі духовно можуть пити з бездонного Маріїного джерела. В цей час над родиною невидимо розгортається Покров Божої Матері. Незважаючи на людську немічність, Вона безустанно опікується усіма, хто прагне повсякчас перебувати під її омофором та слухати Її голос. 


     Офіри та щирі пожертви родин слугують облаштуванню благоустрою церковного подвір’я, розбудові та внутрішньому оздобленню місцевого храму Покрови Пресвятої Богородиці.
     Почитання і визнання Богородиці Діви, як Нашої Цариці і Матері, парафіянами села Велика Тур’я – скромний дар-подяка за усе, що Вона вчинила для всіх людей і продовжує це чинити протягом усього нашого життя, а особливо в годину нашої смерті!


На фото: знаменна подія в родині Василя Михайловича Попика.

Немає коментарів:

Дописати коментар